Lever uw eigen nieuwsbericht aan Adverteren
Foto: Robert Roijackers
Geef a.u.b. uw e-mailadres in, dan sturen wij u een link
waarmee u een nieuw wachtwoord kunt invoeren.
18 april 2023 Tekst en foto: Gemeente Breda
Sinds donderdag 2 maart is er iedere eerste donderdag van de maand 'ombuds-inloop'voor inwoners. Tussen 15.00 uur en 17.30 uur zit de Commissie Ombudsman klaar om inwoners met klachten te helpen. Dit doet de commissie vanuit een nieuw ingerichte ruimte in het stadhuis, die toegankelijk is vanaf de Grote Markt.
De Commissie Ombudsman Breda helpt inwoners als het misgaat tussen de inwoner en de gemeente. Dat doet de commissie door:
• De weg te wijzen naar het juiste loket.
• Advies te geven.
• Onderzoek te doen naar klachten over houding en gedrag van de gemeente.
De commissie is er voor alle klachten; groot en klein en doet haar werk onafhankelijk en onpartijdig. Het doel is dat de belangen van de inwoner gerespecteerd worden en onderdeel zijn van alles wat de gemeente doet voor en in de stad.
U bent van harte welkom om naar de ombuds-inloop te komen. Elke eerste donderdag van de maand tussen 15.00 en 17.30 uur zitten één of meerdere leden van de Commissie Ombudsman klaar aan de Grote Markt 38 in het stadhuis voor vragen. De ingang is rechts van het bordes bij de blauwe deur. U kunt ook contact opnemen per e-mail.
Commissie Ombudsman, vlnr: Marieke Kranenburg, Dick Simons, voorzitter Diana Smiers.